منتدى مملكة الحب والرومانسية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 101 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو mohammed0597241453 فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4727 مساهمة في هذا المنتدى في 930 موضوع
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» ارخص شركه سياحه دينيه وخدمات متميزه هى زين تورزللسياحه الدينيه
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2014 5:43 am من طرف امانى زين تورز

» افضل عروض الحج والعمره فقط لدى زين تورز للسياحه الدينيه
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2014 5:41 am من طرف امانى زين تورز

» عمره المولد النبوى الشريف 2015/1437 من زين تورز بارخص الاسعار
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 11, 2014 5:36 am من طرف امانى زين تورز

» عروستي للزواج
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالسبت يونيو 01, 2013 2:11 am من طرف زواج ابو محمد

» عروستي للزواج
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالسبت يونيو 01, 2013 2:10 am من طرف زواج ابو محمد

» طرق عمل البسبوسة ..... رووووووعه ادخل بسرعه ..
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالسبت يوليو 30, 2011 11:12 am من طرف زائر

» مجموعه صور دينية جميلة
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالسبت يوليو 30, 2011 10:31 am من طرف زائر

» ترقية للعضو اسامة ..
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالأحد يوليو 10, 2011 11:37 am من طرف osama

» ( لمسات رومانسية ) الجزء الاول من تأليف مصطفى ....
اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... I_icon_minitimeالأحد يوليو 10, 2011 6:06 am من طرف الاسد الملك

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا .......

قصة حب
نور
الجنرال والحب
7 مشترك

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... Empty اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا .......

مُساهمة من طرف ????? السبت مايو 01, 2010 4:54 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

قبل مبدأ كلامى احب اشكر صاحب هذا المنتدى وانا عرفته عن طريق واحد صاحبى هو صاحب صاحب المنتدى مصطفى واشكر جميع الاعضاء الموجودين فى المنتدى سلامى للجميع ......

اانا انسان بس عندى مشكلة هى صغيرة بس انا ديما كدا المشكلة الى اقع فيها احسها كبيرة مشكلتى انى اعرف بنت وبتكلم معاها ولو متكلمتش معاها مرة بقلق عليها انا مش عارف هل بحبها ولا دا اعجاب بصراحه انا مش عارف اسميه اية لكن كل اللى عايز اوصله هل ممكن يكون بنا حب ولا دى مجرد صداقة بس بصراحه انا فكرت انى احبها لكن قلبى مش مطوعنى مش عارف لية بس يعنى كل اللى اقدر اقوله عليها انها محترمه وجدعه وبنت ناس على الرغم انى مش اعرف اهلها انا اعرفها هى بس لكن شكلها بيقول انها بنت ناس محترمين ... انا فعلا اتعلقت بيها لدرجة كبيرة بس المشكلة مش بعرف افرق بين الحب وبين الاعجاب انا ساعات بتخيل فى دماغى انى ممكن احبها وساعات اقول لا احترت كتييييير بس رغم انى محتار واخد المسأله بسهولة ومش عايز اشغل نفسى كتير عشان متعبش كتتتتتتير المهم يا جماعه مش عارف اعمل اية دلوقتى ....... ومش عارف اذا كان هى هتحبنى ولالا او ممكن هى متتوقعش انى اقولها احبك بس كل شىء جايز ويمكن احبها الله اعلم ويمكن محبهاش بس انا بصراحه بقول الكلمه لنفسى انو الحب جة لعندى فخايف ارفضة يمكن اندم او اقبلة ويمكن اتعب يعنى الكلمه دى محيرانى شوية وانا كمان خايف تقول انى بتسلى بيها وانا بجد مبعرفش اتسلى و بحد لو حبيت بحب بجد يعنى مبعرفش كلمه اتسلى رغم كدا بردو انا بخاف لأحسن اكون بتسلى وانا كمان فيا عقدة شوية من الحب ومش عايز اتسرع عايز اخد الامور بهدوء .......... عشان كدا انا جيت اطرح مشكلتى فى المنتدى الجميل دا مع كل ثقتى انا اجد الحل عندكم فارجو من اخوانى واخواتى انهم يقولو رأيهم فى المشكلة دى ........

ومرة تانى بشكر صاحب المنتدى دا وبهنية على الفكرة الجميلة دى انو يوضع قسم للمشاكل العاطفية لاننا احنا محتاجين اننا نتكلم مع بعض وناقش مشاكل بعض واتمنى انو الفكرة دى تنجح ....

مع خالص احترامى لكل الاعضاء وشكرا ليكم جميعا .........
اتمنى انى اشوف الاراء بتاعتكم واجد حل لمشكلتى بس اعزرونى لو طولت عليكم فى الكلام اصلو انا طلعت كل اللى عندى ..

شكرا لكم

?????
زائر

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... Empty رد: اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا .......

مُساهمة من طرف الجنرال والحب السبت مايو 01, 2010 7:52 pm

اولاً بحييك علي جرئتك
بس انا شايف انك عامل مشكله من لا مشكله واحده انتا مش واثق من شعورك ناحيتها
ده اولاً
ثانيا هي مش مفروضه عليك علشان تعملك القلق ده كله
ادي نفسك واديها فرصه تقربوا من بعض حسيت حاجه بتشدك ليها وهي كمان مشدوده ليه اتحرك
لاء حسيت انه الموضوع ماشي في نطاق الصداقه بس كمل كصديق لحد ما تشوف لو ليك نصيب فيها وانتا خام ومش قادر
طبعا مش هتبقوا انتم الاتنين خام صدقني هتيجي هي هتقولك بحبك لان محدش بياخد اكتر من نصيبه
ركز انتا كده وحدد موقفك لانك انتا اساسا مش مدينا اي بنود نبني عليها الحلول

ربنا يحققلك كل اللي بتتمناه وربنا ما يحرمنا من حد بنحبه لان الحب نادر اوي لما نلاقي زيه

تحياتي / الجنرال والحب

[/center]
الجنرال والحب
الجنرال والحب
عضو جديد وبيشتغل
عضو جديد وبيشتغل

http://general10.yoo7.com

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... Empty الرد على الموضوع

مُساهمة من طرف نور السبت مايو 01, 2010 8:04 pm

اولا احييك ع صراحتك
لازم تدى لنفسك فرصة وليها انكوا تقربوة من بعض
انت عارف من الواضح ان مشاعرك مش مستقرة
واحساسك تايه اوعا تاخد اى قرار وانت متعرفش احساسك اية
ورايح فين
لان ممكن يكون اعجاب ويقلب بحب وممكن يكون حب بالفعل
لازم تتاكد الاول من مشاعرك لازم وبعدين تتكلم معاها وتصارحها
ولمة تتكلم معاها هتعرف اد ايه انت بتحبها او انت معجب بيها
بس قبل ما تفتح معاها اى حاجة لازم تكون واثق من مشاعرك
وطبعا اللى انت بتقولة دة ممكن اوى يكون حب وممكن اوى يكون اعجاب
انت اللى هتقرر من احساسك ومشاعرك
واول لمة تحس ان قلبك دق ليها يبقى لازم تصارحها وتعرفها انك معجب بيها او بتحبها
وربنا معاك يا رب

نور
نور
Admin 2
Admin 2

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... Empty رد : اريد حلا ....

مُساهمة من طرف قصة حب الأحد مايو 02, 2010 9:27 am

انا بشكر حابى صاحب المنتدى دا واتمنى له التوفيق ...

بص يا صحبى مشكلتك دى مش مشكله كبيرة ولا حاجة هى بسيطة انا قريت الردود بتاعت الجنرال ونور وهيا طبعا ردود معقولة يعنى انت لازم تحكم مشاعرك وتوصل لحل وهى لو بتحبك مش هتبعد عن يعنى فكررررررر كويييييييييييس

اتمنى ليك التوفيق ....
قصة حب
قصة حب
عضو فعال
عضو فعال

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... Empty رد: اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا .......

مُساهمة من طرف نفرتيتى الإثنين مايو 03, 2010 2:59 am

بجد انا اشكرك ع صراحتك وجرئيتك
انا بيقولو عليه فى المنتدى نفرتيتى ملكه للحب والاحساس
وانا بجد شايفه انها مش مشكله خالص انت لو حاسس بس لو 1 %100 من حبك ليها
بجد يبقى انت هتحبها انت ممكن تختبر مشاعرك ليها
ممكن تحاول متحكيش معاه او لا تهتم بيها انت كده ممكن تعرف مشاعرك ليها
او تحاول تحكىمعاه عادى من غير اى حواجز او خوف ممكن تقولها ايه رايك فى الحب
وانت تقدر تشوف رائيها من عيونها وكلمها المرهف لو انت اقتنعت بيه ودخل قلبك بسرعه البرق
يبقى انت بتحبها واسالها ايه رايك فى الحب بس لو كانو مع بعض فى نفس الجامعه شفها هى هتقول ايه وفكر بعد كده كتيرررررررررررررررررررررررر علشان تاخد القرار السليم وبكده هتقدر تصرحه بمشاعرك النبيله التجاه وبتوفيق

من ملكه الحب والاحساس
نفرتيتى
نفرتيتى
عضو برونزى
عضو برونزى

اريد حلا انا لا اعتبرها مشكلة ولكن اريد حلا  ....... Empty @@@@

مُساهمة من طرف MR_Mahmoud الجمعة مايو 07, 2010 1:26 pm

السلام عليكم
اولا شكرا على صارحتك وثقتك فينا
اكيد لازم طبعا تصارحها مينفعش تعذب نفسك كده ده لو حاسس انك بتحبها بجد حتى لو زى ما بتقول اعجاب وخصوصا انك بتقول انها محترمه وصدقنى بلاش تضيعها من ايدك هتندم اوى اوى وياريت تاخدى كلامى على انه كلام اخ وتحاول تصارحها وربنا يوفقك وسعدك

امـــــــــــــير الرومانسيه
MR_Mahmoud
MR_Mahmoud
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف دودى السبت مايو 08, 2010 10:09 am

استحالة هتقدر تتقدم خطوة واحدة وانت بالحال دا
ودايما الشاب هو اللى بيبدأ لانه غالبا بيكون جرئ عن البنت
لكن صدقنى بوضعك دا مش هتقدر تعمل حاجة وربنا يوفقك
دودى
دودى
عضو فعال
عضو فعال

https://mamlketalhob.ahlamontada.com

مُساهمة من طرف نفرتيتى الأربعاء مايو 19, 2010 3:11 am

اهلا باهل المنتدى بحترم وجه نظر الكل
لكن ياااااااا دودى الحب بيعمل المستحيل
ولازم مع الحب لو انسان خجول هيكون جريئ جداااااااااااااااااااا
نفرتيتى
نفرتيتى
عضو برونزى
عضو برونزى

مُساهمة من طرف hmada السبت يونيو 05, 2010 2:48 pm

اكيد لازم تصارحها علشان مش تخسر حبك
تقديري واحترامي
hmada
hmada
عضو صاحب مكان
عضو صاحب مكان

- مواضيع مماثلة